Mikaela Riisager

Keimos Dixie RNF 2245 & Justin Time

Var sak har sin tid ♥

Publicerad 2014-06-04 09:37:43 i Allmänt,


Jag är hemskt ledsen att det är så tyst just men vi försöker göra det här också. Vila lite mellan allt annat.

För mig är det så här enkelt att bloggen är lite kul att skriva i och det är jättekul när jag ser att ni läser (och allra grymmaste är när ni kommenterar) men Dixie och Justin kommer alltid i första hand. Min familj och min pojkvän kommer alltid före och står det mellan kvalitets tid med goda vänner och några blogginlägg är det inget svårt val.

Däremot kan jag nästan garantera att det trillar in något så snart det blir en stund över
 

Mikaela
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela

Hästrädd hobbyryttare med en tant och en bäbis (läs: en New Forest avsett för avel och en halvblodskille på 170 cm i den ordningen). Målsättning 2014? Genomridet lätt dressyrprogram oavsett resultat. Långsiktig? En ny generation New Forestar som sopar banorna och egna meriter på minst MSV nivå. Det går ju alltid att satsa högt liksom ;)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela